Naudinga informacija
Planuojantiems atostogas

Skrydžių informacija

  • Registracija oro uoste

Prašome oro uoste būti ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki skrydžio, kad liktų pakankamai laiko visiems registracijos formalumams sutvarkyti. Užregistravus bagažą, išduodamas įsodinimo į lėktuvą kuponas. Po to reikia praeiti pasienio kontrolę, kur patikrinami dokumentai, ir skrydžių saugumo tarnybą. Čia gali būti tikrinamas Jūsų rankinis bagažas.

Aviakompanija neatsako jei keleivis pavėluoja arba neatvyksta į oro uostą.

Atkreipiame dėmesį, kad oro vežėjas turi teisę atsisakyti priimti skristi keleivį, jei keleivio psichinė ar fizinė būsena, įskaitant apsvaigimą nuo alkoholio ar narkotikų, gali kelti pavojų jam pačiam, kitiems keleiviams, įgulai ar turtui, taip pat kitais oro vežėjo vežimo taisyklėse nurodytais pagrindais. Prašome orlaivyje elgtis atsakingai ir laikytis aviacijos saugos reikalavimų. Įspėjame, jog už elgesio orlaivyje taisyklių pažeidimus numatyta administracinė atsakomybė, o oro vežėjo ar kelionių organizatoriaus patiriamus nuostolius privalo atlyginti žalą padaręs keleivis.

  • Oro vežėjo atsakomybė

Oro vežėjo atsakomybė nustatoma Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo, pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo, pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimą, 1999 gegužės 28 d. Monrealio Konvencijos dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo, 2002 m. gegužės 13 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 889/2002, iš dalies pakeičiančio Tarybos reglamentą (EB) Nr. 2027 dėl oro vežėjo atsakomybės nelaimingų atsitikimų atveju, ir 2004 m. vasario 11 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento Nr. 261/2004, nustatančio bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju, numatyta tvarka.

Prireikus vežėjas be įspėjimo gali pasinaudoti atsarginiais vežėjais ar lėktuvais, pakeisti lėktuvo tipą, pakeisti ar praleisti nurodytas sustojimo vietas arba atlikti papildomus tarpinius nusileidimus. Jeigu dingsta bagažas arba jis yra sugadinamas, keleivis atitinkamam oro vežėjui privalo raštu pateikti pareiškimą dėl įvykio. Pareiškimas dėl žalos registruotam bagažui turi būti pateiktas vežėjui iškart po to, kai keleivis sužinojo apie žalą, bet ne vėliau kaip per septynias (7) dienas po bagažo atsiėmimo. Jei keleivis nori pateikti pretenziją ar ieškinį dėl registruoto bagažo vėlavimo, jis privalo pranešti apie tai vežėjui per dvidešimt vieną (21) dieną nuo bagažo pristatymo. Kiekvienas toks pranešimas turi būti pateiktas raštu.

Tuo atveju, jeigu į kelionę vyksta nelydimas vaikas, asmuo su negalia, nėščia moteris, sergantis ar kitas asmuo, kuriam reikalinga arba gali būti reikalinga speciali pagalba, turistas privalo apie tai iš anksto informuoti savo kelionių agentą ar kelionių organizatoriaus atstovą. Daugiau informacijos, teiraukitės mūsų agento ar kelionių organizatoriaus atstovų.

  • Skrydis nėštumo metu

Aviakompanijos taisyklės numato, kad nėščioji privalo turėti pažymą (anglų kalba), kurioje būtų nurodyta nėštumo trukmė ir leidimas skristi. Iki 27 nėštumo savaitės jokie keliavimo apribojimai netaikomi. Kai nėštumas yra 28-35 savaitės (imtinai), būtina pateikti gydytojo pažymą, kurios data turi būti ne ankstesnė nei 7 dienos iki skrydžio dienos. Po 34 nėštumo savaitės moteris skrenda savo atsakomybe ir ne kelionių organizatorius nei transporto oro bendrovė neprisiima jokios atsakomybės už nėščios moters ir kūdikio sveikatą. Po 36 nėštumo savaitės nėščios moterys į lėktuvą nepriimamos. Atkreipiame dėmesį į tai, kad jeigu kelionės trukmė yra 7 nakvynės, pažyma išduota pirminiam skrydžiui, galėtų galioti ir atgaliniam tik, jei ji būtų išduota pirminio skrydžio dieną. Kitais atvejais, nėščia moteris analogišką pažymą turėtų gauti šalyje, kurioje poilsiauja, likus ne daugiau nei 7 dienoms prieš atgalinį skrydį. Gydytojo pažyma, jeigu yra neparengta ne anglų kalba, turi būti išversta į anglų kalbą (vertimas turi būti patvirtintas vertėjo parašu) ir galioti visos kelionės metu.

 

Jūsų privatumas

Šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. Cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Plačiau